25 March 2010

25hb-petang

arini banyak benda nak kena settle...personal matter...nak tukar ATM kad..2 kali p masih ramai orang...dah la tu lembab..kt mana..maybank mahkamah !...atlast aku p lepas lunch...orang sikit pun still lembab..tapi nasib baik masa aku berurusan cepat dia buat.....
kakak call mintak semak permohonan keje azarul...aku dah semak n dia berjaya dapat keje tu..29 mac lapor diri..masalahnya kakak aku ni banyak soal pulak..dah kena lapor diri tu datang jer lah..nak soal menyoal apa lagi.....aduh....mana la aku ni x pening .....caer msg kata rombongan pengantin x sampai lagi bahkan x call langsung....ni lagi satu petaka...aku harap biar la diorang xcident so tat x jadi terus majlis dari famili aku terus tertekan dgn perkara ni....aku dah fade up dgn blah pompuan..menyusahkan famili aku ja....hal diri aku pun banyak yang x settle lagi....fahmi macam mana? mmmmmmmmm no komen....geram sakit hati dan kecewa....

No comments:

Post a Comment